13. maaliskuuta 2011



minulla ei ole tässä kaupungissa ystävää.
sellaista, joka silittäisi hiuksia
ja kuuntelisi,
sellaista,
joka uskaltaisi puhua ja olla vain,
hiljaisuutta pelkäämättä.

tästä kaupungista puuttuu se ihminen,
jonka kanssa voisin jakaa kevään 
ja salaisuuksia,
ystäväsalaisuuksia.

voisimme jakaa puoliksi viinipullon,
tai humaltua elämästä,
voisimme lukea lempikirjojamme ääneen toisillemme,
voisimme katsella niitä samoja elokuvia kerta toisensa jälkeen
tai tutustua uusiin.

hämeensillan kuppeessa olisi ihana istua nurmella
puhallella saippuakuplia pilville,
hymyillä kahdella suulla
missä olet? 

5 kommenttia:

  1. tiedätkö, minä olen tässä kaupungissa ja teen kaikkia noista.

    VastaaPoista
  2. Feel http://justfashionanddesign.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voi, minä tahtoisin tutustua sinuun kunhan uskallan!

    VastaaPoista
  4. oi, et tiedäkään kuinka hämmästynyt olin
    kun luin kommenttisi.
    sait hymyn huulilleni.
    mutta harmi kyllä minunkin elämä
    pyörii noiden sanomiesi sanojen ympärillä, välillä vähän liikaakin

    minäkin tahtoisin löytää sen ihmisen
    joka tekisi noita kaikkia asioita kanssani
    olen vain menettänyt

    VastaaPoista