10. maaliskuuta 2017

minä olen oman itseni vanki
 kehä jota kierrän 

minä ja minun ahdistukseni
irrationaaliset ajatukset ja pelot
me elämme symbioosissa

luulisi kai että olisin jo turtunut 
näihin päiviin jolloin päässäni käy sotaa
ilkeät ajatukset
luulisi kai että olisin jo turtunut
tähän pelon tunteeseen
näihin painajaisiin joista herään henkeä haukkoen
luulisi kai

minä olen oman itseni vanki
mutta en vapaaehtoisesti istu aikaani
en vapaaehtoisesti ole näin heikko
herkkä pelokas epävarma
enkä vapaaehtoisesti elä symbioosissa
ahdistukseni kanssa

vaikka olen kai jo tottunut sydämen sykkeeseen
huutavien ajatusten hiljentämiseen
tai siihen että epäilen sinua ja teitä kaikkia

en ajatellut jäädä
en olla vankinani ikuisesti




1 kommentti:

  1. Runoilija ja hänen runonsa ovat tietenkin eri asioita. Hyvä ohje kaikille on "Unohda itsesi ja palvele toisia" - tähän tarvitaan toki innoitusta. Hyvää naistenpäivää toivottaen:
    https://ketovuori.blogspot.fi/2017/03/hidden-figures.html

    VastaaPoista